احمد مهرانفر و میترا حجار با «کاتیوشا» می‌آیند + تغییر چهره ایستگاه‌های متروی تهران – آهو نگار

خبرگزاری خبرآنلاین: فیلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی پس از پایان اکران فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان آرا در گروه سینمایی زندگی اکران می‌شود و موسسه پخش فیلم رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی پخش آن را بر عهده دارد
در خلاصه قصه «کاتیوشا» آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی.»

احمد مهرانفر و میترا حجار با «کاتیوشا» می‌آیند

هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع، خشایار راد، میترا دهقانی، مریم سعیدی، امید منصورفلاح، رادمهر روحانی، سحر خزائیلی، آیلار توکلی، پرهام کریمی، داریوش آقایی، علی محمودی، فاطمه مرتاضی، بیتا عطشانی، غزل یگانگی، المیرا صادق‌پور و آرتین حیدری بازیگران «کاتیوشا» هستند.

فیلمنامه «کاتیوشا» را مهدی علی میرزایی و علی عطشانی بر اساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته‌اند.

این فیلم کمدی در لوکیشن‌های مختلفی از جمله مشکین دشت استان البرز، قطعه شهدای بهشت زهرا، خیابان جیحون، شهرک غرب و … فیلمبرداری شد.

خبرگزاری خبرآنلاین: فیلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی پس از پایان اکران فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان آرا در گروه سینمایی زندگی اکران می‌شود و موسسه پخش فیلم رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی پخش آن را بر عهده دارد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «کاتیوشا» اواخر بهمن‌ماه سال گذشته در مشکین دشت استان البرز آغاز شد و اواخر اسفندماه با فیلمبرداری سکانس‌هایی در فرودگاه امام خمینی (ره) به پایان رسید.

——————-

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، از بازنگری سازه‌های ورودی، خروجی مترو که تناسبی با جایگاه ایستگاه‌ها در شهر و بافت پیرامون آن ندارند، خبر داد

وی افزود: برای ایجاد زیبایی بصری و بهره‌وری حداکثری از فضای شهری باید از تجارب دیگر کشورها نیز استفاده کنیم و با تشکیل کارگروه ها و اتاق فکرهایی با حضور کارشناسان خبره مترو، معماری و شهرسازی، از روش‌های اجرایی جدید بهره خواهیم برد.

به گفته مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، در دوره جدید مدیریتی، به منظور بروزرسانی طرح ها و استفاده از آخرین دستاوردهای جهانی و متناسب سازی آن ها با شرایط کشور، مباحث متعددی در زمینه‌های اعمال تغییر در روش‌های اجرا، معماری ایستگاه‌ها، تجهیزات، ناوگان، بهره برداری، مباحث اقتصادی، سرمایه‌گذاری و … در قالب کارگروه‌های تخصصی مختلف در دستور کار و در حال انجام است که باید نقاط قوت و ضعف شرایط موجود را بسنجیم و فرصت‌ها و پتانسیل را در طرح‌های آینده لحاظ کنیم.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، از بازنگری سازه‌های ورودی، خروجی مترو که تناسبی با جایگاه ایستگاه‌ها در شهر و بافت پیرامون آن ندارند، خبر داد.

علی امام با اشاره به اینکه هر ایستگاه مترو حداقل دو ورودی دارد، اظهار کرد: ایستگاه ها علاوه بر سازه های ورودی، به طور میانگین دارای ۴ سازه هواکش دیگر نیز هستند که در سطح زمین فضاهای قابل توجهی را اشغال و نمود ویژه ای در سطح شهر دارند. در حالی‌که در بسیاری از کشورهای دنیا سازه‌های کم‌حجم و متناسب با محیط شهری تعبیه‌شده است که عملا نه تنها مشکل تملکی کمتری داشته، بلکه در هماهنگی با محیط اطراف، همگونی مناسبی با سطح شهر دارند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *